Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania
POLITYKA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA
HILDING ANDERS POLSKA Sp. z o.o.
„Zapewniamy światu dobry sen”
Polityka zintegrowanego sytemu zarządzania Hilding Anders Polska bazuje na misji, wizji, wartościach i celach biznesowych firmy.
- Dokonujemy analiz zewnętrznych czynników wpływających na funkcjonowanie firmy oraz oceniamy ryzyka związane z działalnością spółki.
- Jakość naszych produktów, bezpieczeństwo konsumentów, poszanowanie środowiska naturalnego oraz komfort snu stawiamy na pierwszym miejscu.
- Oczekiwania konsumentów i naszych klientów są dla nas priorytetem oraz inspiracją do ciągłego doskonalenia i rozwoju.
- Zapewniamy najwyższą jakość produktu na każdym etapie procesu od projektowania, rozwoju, poprzez produkcję, magazynowanie, dystrybucję do sprzedaży i obsługi posprzedażowej.
- Procesy produkcyjne realizujemy z szacunkiem do środowiska naturalnego, wdrażamy dobre praktyki mające na celu zapobieganie zanieczyszczeniom i minimalizowanie wpływu środowiskowego.
- Miejsca pracy organizujemy w taki sposób, aby eliminować zagrożenia, zapobiegać wypadkom i chorobom zawodowym i w ten sposób zapewnić bezpieczne i zdrowe warunki pracy.
- Już od pierwszego dnia pracy kształtujemy świadomość naszych pracowników w zakresie jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz środowiska poprzez systematyczne szkolenia oraz udział w projektach doskonalących.
- Spełniamy wymagania prawne, dbamy o efektywność energetyczną oraz podejmujemy działania w celu tworzenia bezpiecznego łańcucha dostaw dzięki czemu możemy być wiarygodnym partnerem dla wymagających klientów.
- Dążymy do spełniania najwyższych standardów stosując dopasowany do naszych potrzeb zintegrowany system zarządzania oparty na wymaganiach norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 28000, ISO 50001.
- Ciągłe doskonalenie w zakresie jakości, bezpieczeństwa, środowiska i efektywności energetycznej stanowi gwarancję rozwoju firmy oraz ważne źródło naszej przewagi konkurencyjnej. To dzięki niej zyskujemy zaufanie klientów i konsumentów na całym świecie.
Powyższe cele i zobowiązania są znane wszystkim pracownikom, którzy są świadomi swojego wpływu na zadowolenie klienta, środowisko naturalne oraz zapewnienie bezpieczeństwa w całym łańcuchu dostaw. Najwyższe kierownictwo zobowiązuje się tworzyć warunki do aktywnej partycypacji pracowników i ich przedstawicieli w współtworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
Pracownicy mają świadomość, że tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez nich pracy i pełne identyfikowanie się z polityką firmy gwarantują osiągnięcie założonych celów.